+ vuxenpoäng

Jag och Nina plockade hem lite vuxenpoäng idag när vi kämpade med alla våra sysslor, först så gick jag hem från skolan för jag trodde jag hade feber, kan varit vattenbrist oxå!I vilket fall som helst så gick vi och handlade vilket var superjobbigt för vi var tvungna att släpa så långt. Vi var o handlade på vår favvo fruteria och på mercadona, vi köpte frulle och frukt och massa roliga vuxen saker. Sen gick vi iaf hem och pluggade i någon timme och sen gick jag och jobba. 
Medan jag var borta så städa Nina hela lägenheten och bäddade sängen oc städade toaletten och hängde tvätt och satte på en ny maskin. Man kan helt enkelt säga att hon är min hemma fru (skämt). 
 
standard rätten pasta carbonara! vi äter den konstant för att vi har 3 paket bacon hemma och vi gör bara av med ett halvt paket varje gång och det betyder att vi kommer äta det 6 gånger........... MUMMA typ.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0