varför är det ingen som peppar mig för skolan

Folk peppar än att börja träna, att göra volontär arbete, att man ständigt bör göra saker men det är aldrig någon som peppar än till att gå till skolan för att det är en så självklarhet att man ska göra det att det inte blir värt att peppa någon till det. Jag skulle behöva lite pepp för skola, typ en melodi varje morgon som fick mig att bli lyckligare. Förut kunde man ju ställa in på sin mobil vilken alarmsignal man ville ha en nu när man har en iphone är det typ 10 signaler som man alla hatar eftersom man ständigt byter för att hitta en inte så depprimerande signal. Håller på att göra en pepplista som jag ska lyssna på varje morgon eftersom jag inte har någon som peppar mig. Jag vet att det är mitt ansvar och min framtid som står på spel men det betyder inte att någon (mina föräldrar) kan få peppa mig lite till bra betyg.
 
IDag har jag och dani måndasdag så jag kanske bjuder honom på sushi, även fast han säger att han hatar det. Han får trycka i sig det ändå, om jag är snäll som bjuder så är han snäll o äter upp!!!!
 
 
det här va jag och Dani 9 februari förra året när vi idioter bestämde oss för att åka till Cadiz på karneval. Det luktade marijuana och bajs överallt för alla bajsade på gatorna.....
 


Kommentarer
Ellen

Här kommer massa kärlekspepp från mig, pepppepppepppepppepppepppepppepp<3

2014-01-28 @ 21:15:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0