hoppas på en ny chaufför

Dani sitter just nu och skriver teoriprovet för körkort.. SPÄNNANDE
om man klarar det så får han en bil typ elller låna en eller nått liknande. Jag hoppas i alla fall fetttt mycket på tt han klarar det så vi slipper vara så beroende av när han familj vill åka upp och ner, och istället bara sätta oss i en varm bil och spela musik och rulla :D :D :D HOPPAS HOPPAS HOPPAS han klarar det. Tyvärr har han inte pluggat så mycket, jag tror att han tror att han är jättesmart, jag säger inte att han är korkad, men han tror ofta att han ska klara saker som "vanliga" människor vanligtvis inte skulle klara utan att plugga. 
 
Jag sitter och skriver min presentation om Livets ord.. Vad tycker ni om den här rörelsen? Jag får ingen uppfattning och jag får panik för jag tycker att alla som tror att någon gubbe i himlen ska rädd än från alkoholism eller nått annat. Jag förstår att människor vill ha nått att hoppas på och tro på men det andra får man fan sköta själv!!!! IDIOTER, sorry
 
 
Jävligt trött på kyla nu förövrigt, vill gärna ha lite sommar och sol!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0