Idol!

jaha det blev Anna som fick kasta in handduken igår i idol 2008 ,
jag och mamma tror att det var för hennes vibrat för när hon sjunger
hon var verkligen en väldigt bra sångerska och vi tycker att hon ska fortsätta kämpa för hon kan gå långt.  jag kollad på idol igår och jag vet inte vad det är men jag tycker verkligen inte om Kevin, han känns så ytlig och han kommer bara bli som Danny och Darin och det kommer inte bli bra det är jag säker på. Själv hejar jag på Robin jag tycker han sjunger bra för han har den lilla klangen i rösten.
Ciao /s


Kommentarer
.

eeeeeeeeuuuuuuuuuw sofia !

anna suger hästballe ,

det ser ut som om hon skiter på sig när hon sjunger :P

OCH KEVIN ÄGER ! , han är inte ytlig , han är så jävla bäst . han sjunger som en gud ! jag tror inte ens han vet vem danny o darin är typ , han har ju typ nyss flyttat hit typ :) HAN SKA VINNAAAAAAAA ! :) <3333333333333

2008-11-22 @ 12:56:48
sofia

NEEEEEEJE han suuuger hääästsnopp.

hatar honom jag gillar inte anna heller men hon sjunger faktist bra :) <33333

2008-11-22 @ 13:36:28
URL: http://fiiass.blogg.se/
Marilyn

Sooofia haru tappat bort din hjärna?? Robin förstör ju alla låtar hahaa ! Kevin däremot är otroligt bra och är en begåvande kille. Men Jag håller tummarna för Lilla alice men snälla inte ROBIN !!!

2008-11-22 @ 16:28:52
sofia

joohoo ..

men hata KEVIN!

2008-11-23 @ 17:01:37
URL: http://fiiass.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0