äntligen hemma !

idag har jag gått i klackar hela dan och jag e helt slut nu .
ag fick tillbaka mitt ekonomi prov, det gick inte så bra . bara 9 poäng av 15
vi fick också tillbaka tillbaka våra kemi prov och där gick det faktist bra för jag fick 26/31 och den
som fick bäst i klassen fick 30 så jag va inte jätte mycket :O
nu ska jag packa snart för vi ska åka till landet över helgen och sen ska jag til småland och dalarna så jag måste packa mycket . vi ska till landet med ellen och alva vilgot samuel och marianne och mamma o simon såklart, vi kommer ha mysiga kvällar med ljus och så kommer vi  va med nicklas , han e den skönaste person jag vet en riktigt härlig krabat.
snygg väska va ?
har ingen sån men jag tycker i alla fall att den e snygg och jag ska köpa en sån
i thailand när jag åker dit :) <33
see ja .
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0