halloween

  snart är det ju halloween . vad ska ni klä ut er till ?
jag vet inte om ska ska klä ut mej , ska nog va med ellen och alva om dom vill vara med mej och då kommer vi nog klä ut oss, men det blir nog inget bus eller godis ... om det inte bli dåligt med godis förstås.
jag brukar åka till landet över halloween och äta middag med familjen nord.... nånting ( hjalmar , holger, sofia och håkan) vi brukar ta årets sista dopp och bada bastu och så. men i år så ska jag va med kompisar har jag betsämmt .
jag kommer ihåg när hade
jag gick i ettan eller typ tvåan så hade vi disco och mormor och morfar va i stockholm och jag hade jätte kul på discot och så komemr morfar och säger att dom ska åka och han undra om jag ville följa med och säga hejdå till mormor men jag valde att stanna på discot , men efter typ 5 min så ville jag följa med morfar och jag blev jätte ledsen , mem jag kom över det. jag dansade inne i "disco rummet " som vi kallade det med ..... jag va jätte glad för det va första gången jag dansa med en kille.
sen hade vi utdelning av den som hade mest skrämande dräckt som tjej och kille , kevin vann som kille och emma som tjej, ( tänt vilket minne jag har )
men sen fanns det snacks och det va chokladbollar med lakrits snören på och lite annat också men det e vad jag minns .
det va nog den bästa halloween jag varit på. nu orkar jag inte farmors dator längre för skärmen slocknar ibland och då måste man dra ut sladdar och jätte mycket för att den ska funka igen.
see ja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0