mornmorn

goooodmååååårniiing ! =D <3
haha Marilyn och Nadine kom till mej imorse och jag låg och sov när dom ringde mej men jag vaknade inte , dom kom iaf in så småningom sen så gjorde mamma frukost och nu har vi just ätit klart men vi sitter och pratar om lite smått och gott  T.ex. drömmar och sånt , jag har just skickat ett mail till marianne min lärare för att jag vill byta grupp , jag känner mej lite utfryst i den andra och det sabbar min skolprestation , och nu när oscar kom till min grupp så blev det bara ännu värre för att då kommer vi alltid försent för att jag vill ju vänta på sonja , cordelia, vendela och lou men dom vääntar på oscar och jack och då kommer vi försent =O
därför ska jag byta och jag hoppas hon svarar innan imorn för annars så måste jag va i den gruppen änne längre .
vi ska ha kemi prov på måndag och jag känner mej ganska förberedd faktist .
TJINGELING ! =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0