känns som helg!

är hemma nu, har varit på landet över natten :) kände att jag ville hälsa på Alex och Niklas, vi har badat och kollat på film. Tycker fortfarande inte om American Pie... känns som en helg och att jag måste gå till skolan på måndag. Men nu behöver jag inte det på 10 veckor JAAAAAAAAAAAAAA!!!
niklas,alex och lilla söta,trotsiga emma. Alex lillasyster :)
min lillebror har fått för sig att han har storlek 40 i skor när dom är 5 cm förstora där fram... menmen.
nu ska jag ta fram kläder till vad jag ska ha på mig imorn, jag mamma och Nettan(min moster) ska åka och bli stylade och fotograferade :) det ska bli jätte roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0