long time no seen


Hej bloggen! Jag ber hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har ägnat tillräckligt med tid åt dig. Jag lovar att jag ska försöka bättra mig men få inga höga förhoppningar. Jag har haft fullt upp med att skaffa nya kompisar och plugga på gymnasiet. Jag kan också berätta för dig att jag har skaffat en fantastisk pojkvän som heter Wille.
Inte så mycket annat har hänt faktiskt. MEN JAG SKA ÅKA TILL THAILAND OM 13 DAGAR!!!!!!
thats it, kanske skriver lite då o då... Ska försöka övertala min mor nu att jag ska få gå på Halloween fest nästa helg, vill så gärna använda mina lösögonfransar som jag köpte i london i somras :)
C YA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0