är man smart så är man

I fredags hade jag ett religionsprov som jag tyckte var jättesvårt, vi skulle skriva som om vi vore muslimer och argumentera för varför det är bra och att andra borde följa den här religionen. Jag tyckte provet var jättesvårt för att (no offense) jag tycker att den tron är ganska korkad... Jag vet ju dock inte hur det är att leva som muslim men efter det vi läste om religionen så känns det bara som att Gud är nån elak diktator som kan straffa människan utan att hon har gjort något fel. Fick i vilket fall ett B (det var det jag ville säga med hela inlägget), antingen betyder det att min lärare älskar mig eller så är jag bara världens smartaste och bästa människa!!!
 

Fick pencilin av doktorn idag och det hjälper ju väldigt fort så just nu mår jag relativt bra men den spanska sjukvården är ju ett jävla skämt faktiskt. Deras akutmottagning ser värre ut än Turkiets och jag vet inte riktigt om man vill bli jämförd med det.... Är det verkligen så dom vill visa upp sig, förstår inte!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0