bakterie jävlar som lever i mitt urinrör

Förra året vid ungefär den här tiden drabbades jag av ca 4 urinvägsinfektioner, inte samtidigt men ganska tätt inpå varandra. Det var den värsta tiden i hela mitt liv tror jag. Jag fick gå upp och sätta mig i badkaret kl 5 på natten och dani satt bakom så jag kunde sova på honom. För 2 timmar sen vaknade jag nu igen med samma symptom fast inte riktigt lika kraftigt, jag tog en Nolotil som jag vet har hjälpt tidigare dock hjälpte inte det utan känns snarare som att den har förstärkt urinvägsinfektionen för jag kunde inte somna om och fick gå och sätta mig i duschen istället och spruta kokhett vatten. 
 
Det värsta är att kl 5 på morgonen så har man inget att göra så det enda man fokuserar på är smärtan, jag vet själv att det brukar bli lättare under dagen när jag inte tänker på det hela tiden. Jag är rädd att det är värre den här gången eftersom att jag inte ens kan lämna toan...


Kommentarer
Ellen

Vännen då, kom hem så kan jag ta hand om dig!

2013-12-03 @ 08:28:51
milou

det är inte bra att bada när man har urinvägsinfektion sofia :)

2013-12-12 @ 14:30:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0