får hela familjen på köpet

Igår diskuterades det om det var mest synd om Martina eller Dani som var tvungen att vara med på familjemiddagen/lunchen idag. Vi kom väl fram till att det är Dani det är synd om eftersom att Martina kunde välja om hon skulle gifta sig med sin man eller inte men Dani däremot kunde inte välja vilken familj han föddes in i. 
Nu sitter jag i alla fall uppe på Danis rum och gömmer mig lite, 1 familjemedlem har kommit än så länge men 10 till trillar väl in strax........ Nu är det alltså jag som ska välja om jag vill välja Dani och få hela familjen på köpet eller inte!!!!!!!
 
Har just kommit tillbaka efter att ha varit och kollat på när Danis kusin spelade fotbollsmatch, det var spännande typ. Har bestämt mig att byta ut godis mot papaya för att sluta äta sötsaker. Vad mer kan jag berätta...
Igår var vi på Diputacion de Malaga, komunhuset eller nått. Vi fick gå in i Sala de Pleno tror jag det heter och sitta med microfoner och säga vad vi tycker är bra och dåligt i Spanien och vad som kan förbättras. Vice presidenten var där och nån skolminister typ. Spännande kanske....
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0