så här pigg o kry

Vad skulle jag gjort utan Martina, hon är som en ängel sänt från ovan. Det här blir då 5 gången på 1 år som jag får fiffiproblem som jag brukar kalla det. Min femte urinvägsinfektion borde nästan firas, kanske med ett besök till farbror doktorn! 
Martina släpper av Dani hos mig om några minuter och så ska han följa med mig till doktorn, har proppat i mig en Ipren och just nu känner jag inte av det lika mycket. Jag fattar inte varför det är just jag som måste drabbas just nu det känns som att det är nån övermäktig jävel som försöker skrika i mitt öra att DU ÄR INTE REDO ATT FLYTTA HEMIFRÅN... jag försöker verkligen kämpa emot den här övermäktiga idioten, klart som fan jag klarar det men jag kanske behöver lite hjälp...
 
så här ser jag ut när jag har varit uppe sen fem och suttit i duschen och tyckt synd om mig själv!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0