back in funkan

 
 
 
Tillbaka nu och sitter på cafet. Såklart så glömde jag ju mina nycklar i Sverige, typiskt mig. Jag har köpt massssssssaaaa godis och så fick jag knäckebröd och choklad av pappa och Jessica, mUUUMMMSSSS!
Jag längtar verkligen hem igen nu, ska ställa in nedräkning till när jag kommer hem nästa gång. Vill bara vara hemma med min fina familj och vänner hela tiden, jag inser nu att ett år i funkan hade räckt gott o väl men ni vet kanske att när man är kär som finns det en risk att ens liv börjar kretsa kring den andres. JAJA livet spinner på ändå.
 
Idag ska vi upp och äta mat hos Danis morfar och sen blir det väl myskväll kanske, måste skriva om döden först bara, som jag har skjutit upp hur länge som helst nu. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0