birthdaygirl

Om lite mindre än en månad är det min tur äntligen att fylla 18 och helt ärligt så är jag inte riktigt lika taggad längre. Jag menar jag har bott här i Spanien i ett och ett halvt år nu och jag kan leva precis som vilken artonåring som helst. Jag har egen lägenhet eller "hus" och om jag vill så kan jag gå ut och dansa och jag kan verkligen göra precis vad jag vill. Så det här med att frigöra sig när man fyller 18 det har jag redan gjort. På ett sätt har jag redan tagit mig ut i vuxenlivet, jag betalar hyra och elräkning, jag städar, tvättar, handlar och allt sånt man förväntar sig att äns föräldrar ska göra åt än......
Men det jag tycker bäst om är nog att T V Ä T T A tro det eller ej men jag tycker fatiskt att det är ganska harmoniskt. 
 
Har i alla fall luskat fram vad Danis överraskning är, vi ska åka och bo på ett 5-stjärnigt hotell i malaga och äta sushi och mysa. Förstår inte att han har kunnat hålla det hemligt sen i somras. Kommer ihåg att han sa att han hade "fixat min överraskning" men att jag inte får veta förrän i december men att jag ska skriva in i kalendern att jag ska vara borta från den 13 - 15 december <3 <3 <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0