blåmärken

Jag brukar normalt sätt inte få blåmärken eller skada mig själv särskilt mycket förutom när jag tränar men den här veckan har jag nog banemej slagit rekord. I tisdags så gjorde jag illa mig i duschen så jag fick flera stor blåmärken på benen. I torsdag skadade jag mina händer, har ett jättestort blåmärke på marken och skrubbsår på handleden. I fredags så skadade jag min höft och min armbåge så där har jag oxå blåmärken, det har verkligen varit en otursvecka. Nu kanske ni tror att det har och göra med att jag var alkoholpåverkad, men så var icke fallet. Jag är en VÄLDIGT ansvarig ung kvinna som aldrig skulle konsumerar alkoholhaltiga drycker...........
Nej men seriöst det va inte därför. 
INTE MITT HÅRIGA BEN I BAKGRUNDEN.. även fast jag ibland har aningens längre hårstrån på benen än vad som anses normalt och kvinnligt. MEN VEM FAN VILL VA KVINNLIG
 
japp här kan ni se mitt håriga lår!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0