cordobafail

Hej godmorgon väldigt tidigt en lördagmorgon. Skulle egentligen åkt till cordoba om 15 minuter men det verkar inte som att Emelie och Julia är vakna och jag vill ju inte sitta själv på bussen och resten av dagen där heheheheheheh. Hade det lite på känn assåå, dessa brudar är sovmästarna nummer 1 verkligen, Julia sover konstant, inte bara hemma utan även i sofforna i skolan och klassrummet. Även Emelie har en tendens att somna i sofforna ibland men brukar hålla sig relativt vaken på lektionerna. WELL WELL jag fick i alla fall krypa ner i sängen igen, ska kolla på ett avsnitt Vampire Diaries och sen sova bort min älskade LÖRDAG. 
 
Igår köpte jag ett täcke, kosta bara 20€ attinte behöva frysa fötterna av sig varje natt så jag ser det som ett bra köp. Jag har piss ont i halsen och jag är rädd att jag håller på att få mina visdomständer, såna där tänder som kossor har om ni inte visste. 
 
 
 


Kommentarer
Ellen

Fina bilder var det iaf!

2013-11-30 @ 09:10:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0