frukostbrickan i sängen

Sitter i min fantastiska säng, som ni kanske har sett så sprider den sig över hela golvet och är bara helt fantastisk. 
Har vaknat och gjort frukost men ligger fortfarande kvar i sängen, mamma sa att jag skulle ta hand om mig själv så nu gör jag det :) Funderar på om jag ska beställa den vita byxdressen som jag la upp för någon vecka sen. Skulle ju ha den på studenten då, tänkte att det är lite mer jag att ha en byxdress än en vit klänning. 
 
Undra vad jag ska göra idag, ikväll kanske det blir att gå på fest, har inte varit ute sen leos senaste hemmafest så det KANSKE blir kul...........
 
Min frulle <3 <3 kanske ska bli sån tönt som alltid lägger upp bilder på sin frukost 
här va mitt täcke igår när vi hade våran första sovdejt!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0