Ghetto

hHellooooooo 
Jag sitter hemma hos Dani och fyfan vilken skitdag jag har haft.. Först vaknade jag kl 10 i panik för att Dani inte var där, sen satt jag på hans café i 4 timmar och väntade o väntade, försökte i alla fall läsa min englska bok men den är så sorlig att jag var tvungen att avbryta för att inte börja gråta. Sen var vi tvungna att gå upp hela vägen hem till honom i den här kylan för att ingen svarade på mobilen :((((((((((((
 
Nu mår jag i alla fall toppen, lyckan spred sig i kroppen när jag fick gå på toa hemma hos dani, verkligen helt fantastiskt. Dom har en värmefläkt ovenför toan så man blir helt varm när man sitter där (Y)
 
här är ett område vi gick förbi idag här i funkan, ligger bajs överallt men tycker ändå att det är lite hemtrevligt med all graffitti överallt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0