HEJ ALVA

Här kommer ett blogg inlägg till Alva!
Dagen har sett ut som följande: jag gick till skolan idag kl 12:30 och vi tog taxi för att det va typ storm hehe, sen hade jag en lektion som var spanska där ELVIRA sa att jag va bäst som vanligt HAHA JAG ÄR BÄST!!!
sen chilla jag lite i soffan.. nej inte soffan i ett hemligt rum med brudarna där vi snacka massa bajs för bajs är det bästa jag vet :D sen hade jag en lektion och sen sluta jag (Y) JOBBJOBBJOBB och sen BURGER KING.
 
Hittade en flygmyra i min sallad, lol jag åt sallad från BK men de va nice.............
Sen bajsade jag (vet attt jag inte borde skriva det här) och det var så kul för det fanns inget papper så Dani var tvungen att komma in och lämna det till mig hihihi. Nu ska jag få massage för jag har träningsvärk sen igår för jag tränade så HIMLA hårt ( 10 armhävningar, 15squatst (ska ju tydligen få fin rumpa av det) och några situps med medicinboll). Nu har jag ialla fall ont i hela kroppen och förtjänar en massage! 
 
här va min frukost imorse, så gott!! Ninas mamma hade köpt en helt fantastisk yoghurt med björnbär <3 och så knäckebröd med philadelphia och salami
 
Tror vi ska äta choklad, typ 200g :D, den chokladen som Agnes skicka ner fast en ny såklart! (TACKFÖRATTDUGAVMIGENFAVORITCHOKLAD)


Kommentarer
ALVA

heheheheheehehehe du är bäst, SAKNAR DIG. Kom hit, kom hem! Lovar du får prata bajs med mig med
10000 pussar till världens bästa soffa från ditt största fan <3

2013-11-28 @ 17:38:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0