hej jag har fått barn

Hej igen två minuter efter det förra inlägget!!!!!!
 
Jag och Dani sitter "barnvakt" åt hans lillebror ikväll. Vill inte veta vad mina barnvakter gjort när dom satt barnvakt åt mig...... ANYWAYYYYYY 
vi nattade honom vid halv 10 och så sov han vid 10. Vi gjorde makaroner och tomatsås till honom som vi vet att han tycker så mycket om. Sen kollade han lite på barnprogram medan jag pratade med mormor, sen gick han och kissade och sen gick han o bytte till pyjamas och sen gick jag och dani och la oss med honom.
Vi låg på varsin sida om honom som en liten gullig familj, det får mig och tänka på ett jättefult foto på mig mamma och pappa när dom pussar mig på varsin kind så jag blir en köttbulle x) 
 
Nu är det min o Danis tur att krypa till kojs, han ska jobba imorn och jag ska till IKEAAAAAA TAGGA WOPPPPPP så det är bäst vi sover illa kvickt!!
GODNATT
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0