ikea svenneland

Idag har jag som utlovat varit på ikea och inte jag men julia o carro har käkat köttbullar!!! 
Vi har köpt hur mycket ljus som helst och jag har även shoppat galgar och en dagbok, från och med ska jag försöka skriva ner alla känslor för att slippa ha dom i huvudet!!!!!
 
Mannen min står i köket och ska göra mat till sin dam. Sen ska han lämna mig ensam i det stora huset, han ska ut och "festa" med LEO den apan..... nej skämt åsido LEO är okej faktiskt! Jag ska tända ljus och äta svenskt godis, ikea har ju faktiskt börjat med det nu SOM JAG LÄNGTAT!!!  Sätta på en rulle, typ THE PRESTIGE, den låter niceeeeeee sen kansk jag ska gosa lite med vovvsen och skratta åt fula människor på tv:n :D
Ni vet allt elakt man gör när man är sådär ensam hehehehehehehehehehehehe älskar att va elak
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0