jävla bra dag asså

tillbaka i min säng. Min fina stora härliga säng med blommiga lakan och mjuka kuddar. Vill verkligen stanna här i sverige just nu, suger ju att jag känner så men det är verkligen priceless att få vara med sin familj och sina nära vänner. Jag känner mig otroligt sentimental just nu, vet inte om det beror på pillerna eller för att jag är genuint glad över att jag har fått träffa finafina Cordelia och Oscar idag. Två personer som jag verkligen är lycklig över att jag har kvar. Jag menar man kanske inte kan förvänta siga att alla stannar kvar när jag drar 2 år till spaninen men jag är verkligen glad över att dom alltid finns kvar när jag kommer hem!
 
Imorn blir det dejt med först ellen och sen gleb, hoppas att mille hör av sig!!! VILL JU SÅ GÄRNA TRÄFFA HENNE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0