så redo man kan bli

Snart ska jag gå till tåget och åka till flygplatsen, där ska jag gå på ett flyg som ska flyga mig hem till mitt fina hemland Sverige. Jag hade ju såklart hoppats på att det skulle va snö där men vädergudarna verkar inte tycka om mig så så blev det icke. Här är det fortfarande 25 grader och sol på dagarna och jag kommer fortfarande inrusande dyngblöt av svett varje morgon till lektionen. Jag är iofs en mega svettare, förstår verkligen inte hur man kan svettas så mycket, och när jag väl har börjat svettas så går det bara utför.

Sitter här i skolan iaf och låtsas plugga men egentligen snor jag deras el till min dator som jag ska kolla på film på flyget.

Kommer alltid förbi en tjej i skolan och säger hej till mig. Fattar inte att folk fortsätter försöka bli kompis med mig hahah inte direkt så att jag vill ha kompisar hahahahahahahahahahahahaha. Nu har jag ju liksom 4 kompisar hehe de räcker tycker jag, kvalitet före kvantitet som en av dom sa!!!

 

 
 Det här är vad jag ska göra i sverige!!!


Kommentarer
Ellen

HALLÅ DU SKA TRÄFFA MIG OCKSÅ!!!!

2013-11-14 @ 15:09:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0