Ni vet när man känner sig så där...

När man får typ panik för att allt händer för fort och att man inte riktigt hänger med. SÅ känner jag för tillfället, jag menar hur ska jag kunna veta vad LATCH betyder och även fast jag visste att det betyder dörrklinka så har jag ju ingen användning av det ordet över huvudtaget, lärde mig ju förfan nyss vad BLÅ heter engelska....
 
Det är ju bara jätte depprimerande och aggrisiva inlägg som kommer upp här men jag är så inte på humör och har inte varit det på hela dagen. 
BAJS BAJS BAJS.
 
Jag och dani är iaf tillsammans igen så nått har jag väl att glädjas för.... UPPPPPS juste man ska inte skriva ut så personliga saker i bloggen, annat man ej ska publicera offentligt:
 
  • Sexualitet
  • Religiös åskådning
  • Pengar
  • Vart man bor
  • Hur mycket man bajsar
  • Att man är lycklig
Japp där har ni de, kommer från en proffsbloggare (jag själv)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0