Primark

I torsdags öppnade primark här i funkan ääääntligen, jag vet inte vad ni tycker om kedjan men jag älskar billiga kläder för jag gör sönder billiga kläder lika fort som dyra så vad spelar det för roll. Jag fick ju lön för två veckor sen som typ är slut nu, plus att jag spara 100€ så jag kan köpa nått fint till min pojke när han fyller 18. FÖR ATT JAG ÄR SÅ SNÄÄÄÄLLLLLLLL hehehe. Jag och Dani har pratat lite om att vi kanske ska åka till Rom och fira nyår men jag vet inte riktigt om det skulle passa, dani ska egentligen dit med dom han träffade i London och då känns det som att jag bara kommer förstöra stämningen på deras reunion, han säger ju såklart att jag inte skulle det för att i teorin så låter det mysigt men jag tror att när vi väl är där så vill han umgås med dom. 
 
Jag kom ifrån rubriken lite, jag och Nina ska gå till primark idag i alla fall och jag ska köpa nått fint att ha på mig ikväll för vi ska på "hemmafest". Tyvärr är jag fortfarande lika trött på uteställena i funkan som jag var förra året så en hemmafest passar mig alldeles utmärkt!!
 
 
de här är mina nya kompisar hehehehehe jag har vänner
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0