asså nerverna

ASSÅÅÅÅÅ jahppppppp. Välkomna alla nya läsare (Emma, Yasmin, Jaqueline och Victoria) ni kommer märka att jag endast skriver här när jag har något känslomässigt problem som jag känner att jag behöver dela med mig av. Alla känslor som kommer ut är tillfälliga så ni behöver inte tro att jag är en hatisk person. Jag kanske är det i vissa situationer men jag är inte alltid det. 
 
Så till vad jag skulle berätta... Sitter på Danis pappas klinik, det är en klinik för fisioterapia, vet inte vad det heter på svenska men nått likande. Alla har ju fått för sig att jag pratar bra spanska vid det här laget vilket kanske är sant om man jämför med de gäststudenterna som har kommit i år men jag pratar ju långt ifrån flytande och ifall någon nu skulle komma och fråga mig om fakturan för kursen så har jag ingen aning om vad jag ska svara eller om dom frågar om någon bok så är jag körd. Jag kan ju typ fråga vad folk vill dricka på cafet och typ om dom vill ha varm eller kall möjlk eller hur dom vill ha sin milkshake men det är ju inte så avancerade saker, ordförådet ligger på en ganska låg nivå så jag borde börja sätta upp mål. 
 
JAG FICK EN IDE. Varje vecka skriver jag upp 10 ord som jag inte kan här på bloggen och när veckan är slut så ska jag kunna skriva en mening med var och en av dom. YESYESYES jag kommer bli proffs
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0