de sved ju lagom

BAJS
Ska nu gå och skriva på lägenhetskontrakt med 8000 fjärilar i magen. Måste betala en jädra "confianza" för att de ska veta att jag stannar enda till juni. Jag har ju faktiskt ett seriöst problem när det kommer till pengar. Jag skulle nog inte säga att jag är snål för det är jag inte. MEN, jag tycker att det är jobbigt att släppa ifrån mig pengar som egentligen inte skulle behöva spenderas. Dani säger att jag är snål när jag inte vill köpa hans mat men det handlar inte om att jag är snål utan jag hatar att lägga pengar på mat. Jag har inga problem att köpa en tröja till honom tillexempel men mat känns så jävla onödigt att köpa när man kan äta det hemma. 
Känner lite samma sak nu, fast jag ska iofs släppa ifrån mig 8000 nu...... (juste man ska inte skriva om pengar) 
 
 


Kommentarer
Ellen

Söt är du iaf!

2014-02-07 @ 23:21:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0