kan det ha blivit ett beroende?

Hejhejdär!
Jag ligger hemma i Danis säng och han är och jobbar, tycker ju att det är lika jobbigt varje gång när han lämnar mig själv här uppe i huset, det är ju liksom inte mitt hem.... I vilket fall som helst så har jag på senaste tiden insett att jag har köpt väldigt mycket hudprodukter och andra saker för kroppen och jag tänkte att jag skulle visa dom för er. Jag är egentligen ingen fräsch person om ni undrar, jag duschar HELST inte, vet ju att jag måste men på helgerna när jag bara ligger i sängen så gör jag det verkligen inte!!!!!!!! Men jag har mycket produkter som skulle kunna lura vem som helst att jag är en doftande fräsch flicka :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0