ensam i min lägenhet

Imorn ska jag gå o kolla på den lägenheten jag antaligen vill flytta in i, känner att det är dax att sluta plåga Danis familj och hitta något eget. Har även fått mitt jobbschema ändrat efter en hel del tjafs med min arbetsledare. allt känns bra nu och jag taggar inför att Mille o Fille mina fina vänner ska komma ner hit och sitta o lyssna på musik på min balkong och sova på mitt golv (Y) 
Gick och gjorde om naglarna idag och som vanligt så låter allt på spanska super bra i mitt huvud innan jag ska säga det och sen när det kommer ut så måste jag använda massa gester och konstiga ljud för att förklara vad jag vill hehehehehe. Jag och Dani ska börja bli nyttiga, detta firar dani med att lägga på ett lager ost på sin kyckling och jag med att köpa ett chipspaket (det va på extrapris) så vi får väl se hur det går, ska i alla fall gå ut med Lily imorn så kanske hon också blir smalare, ni kanske kommer ihåg hur tjock hon e.........
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0