kiss på burk

 
happ då har man urinvägsinfektion igen och har betalat 1000 kronor för gynekologundersökning...... kul!!! Den här gången var jag till och med tvungen att ta av mig tröjan så han kunnde känna om jag hade bröstcancer, känns ju lite halv kul att så där sprittsprångade med min pojkväns mamma!
Fick i alla fall 4 olika mediciner men nu efter gynekologen har jag inte ens ont, känns ju lagom ovärt att börja ta pencelin då, hatar tabletter, känns som dom ska förstöra min kropp eller försämra mitt imunförsvar eller nått.... Sitter nu och skriver Danis biologi uppsats för att jag är en sån jävla toffel <3 <3  Ändå rätt intressant de här med genterapi och GMO och alla dessa smarta ord. 
 
Har tyvärr inga roliga bilder att lägga upp. Har jag berättat om min födelsedag förresten? skitsamma jag och dani hade myspys på hotellet och var ute och åt massa god mat (för mycket mat). Min fina familj kom även och överraskade mig hihihihihihihihihihi
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0