utgång i huvudstaden

Förra helgen var vi i Madrid med skolan och fick den klassiska guidade turen som såklart skulle vara i regn och -1 grad..... Men det var väl lite lagom intressant iaf. Jag och Julia var väl LAGOM nöjda. Vi fick ju inte gå ut, även fast vi var 18, så vi var på hotellet och spela biljard hela kvällen typppppppp..
Vi visade även våra turistskills när vi tillsammans med en karta hittade Abercrombie & Fitch som jag absolut inte kan uttala. Julle shoppa loss och jag blev uppflirtad av en sliskig spanjor (mums), har ju mitt slisko redan så de får räcka <3 
 
Lite spontant kom Dani på att vi borde stanna en natt och gå ut i huvudstaden tillsammans med brudarna så vi blev avsläppta ute på landet nånstans och fick irra oss tillbaka till stan och hitta nånstans att bo. Madrid var aningens bättre än funkan, FUNKANS uteställen suger balle. Försökte gå ut igår men va hemma vid halv 1 och åt pringels istället. 
Vi gick förbi världens äldsta restaurang                  Denna flaggan vägar 26kg, OBSERVERA att om vi svennar                                                                                skulle ha en sån i sverige skulle vi bli kallade rasister
 
 

 
Lagom god mat som skolan bjöd på
Casa de Cervantes... kommer tydligen aldrig glömma att jag har varit där enligt mina lärare. 
Sen blev det UTGÅNG :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0