det börjar arta sig

Förra året väntade vi på värmen enda in i maj, det bara regnade och regnade och solen ville aldrig komma. Nu är det liksom slutet på april och vi har haft över 25 grader i typ en vecka nu, hela lovet har jag kunnat ligga på stranden och läsa. I alla fall så har mitt lov varit helt underbart typ. Så vad har jag gjort... INGENTING, helt fantastisk, har bara legat på stranden, sovit länge, skrivit lite på gymnasiearbetet och sen gått till jobbet för att träffa massa trevliga människor som är på semester. 
 
Att jobba är inget jag tycker är tråkigt, det är kanske inte jättekul att behöva gå från stranden för att jobba men när jag väl är på jobbet så tycker jag att det är ganska mysigt med alla människor som dricker kaffe!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0