ja

vad har jag egentligen att berätta... ingenting, som vanligt. Mitt liv flyter på som vanligt och vanligt är ju inget intressant att berätta. Idag har jag varit på marknaden och tittat efter en studentklänning, tänkte det vore kul att ha nått som ingen annan har plus att då kanske den kostar typ 20€ eller nått vilket jag gillar. 
Alla tänker att dom kan lägga mycket pengar på det för att det är en speciell dag men jag ska ju bara ha den en gång, om det inte är något jag tycker väldigt mycket om, men hur ofta brukar jag anväda vita klänningar liksom. 
 
Jag tänker inte lägga så mycket pengar på det i alla fall, jag firar ju bara att jag slutar skolan, men sen ska jag plugga minst 3 år till på universitet oxå, efter det kan jag fira ordentligt :D
 
BAJSBAJSBAJS åååå jag har råkat äta laktos


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0