jag uppskattar livet som mest när jag mår som värst

Jag sitter på cafet och skriver mitt gymnasiearbete som ska vara klart på tisdag, ett 16 sidigt arbete som jag har jobbat stenhårt med kommer äntligen lämnas in. Jag har även massa feberattacker som kommer och går och ändå känner jag mig så himla nöjd idag, det känns verkligen som jag kan göra precis vad jag vill. Jag får alltid den är känslan när jag är sjuk, det är som att jag är superman och tror jag klarar precis vad som helst. JAG SVETTAS hela tiden och när jag inte svettas så fryser jag fingrar och näsa av mig. Jaja jag chillar för jag vet att jag mår sämre imorn om jag gör något allt för ansträngande. Var och tränade på riktigt gym för första gången för någon dag sen och jag har så ont i hela överkroppen att jag inte ens kan resa mig upp om jag sitter i en soffa. Jag har ju alltid haft magrutror och dom har alltid varit starka men nu är dom bara kvar för att jag inte har nått underhudsfett så jag klarade ju liksom bara 3 situpps...... men men jag har ont som FAN iaf så jag är på gång, snart är jag megakrall hihihi
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0