TOPLESS

Alltså. Jag bor ju i en turistort dit många kvinnor kommer för att sola och bada och fest osv osv. Många av dessa kvinnor väljer att ta av sig sin bikiniöverdel, det är väl ok? Jag har alltid tyckt och kommer väl alltid tycka att kvinnan liksom mannen ska få välja att göra vad man känner för med sin kropp, dock har jag ett annat sätt att se på det också. Jag tycker ju att det tar bort det "tabubelagda" över nakenhet, vilket på ett sätt är bra eftersom att vi inte vill att kvinnokroppen ska anses som slampig när den visas, men å andra sidan så tycker jag att det är synd att brösten inte blir en del av "mystiken" i ett intimt förhållande. Ni vet ju alla hur det går till när man är ung och kär osv osv. då tycker jag att brösten fortfarande ska vara något privat och fortfarande ses som erotiskt blablabla nu blev det seriöst. 
 
Any way så tycker jag att alla får välja att göra precis som dom vill men om jag skulle välja att sola topless så skulle jag helt klart välja ett avlägset ställe och inte precis nedanför strandpromenaden. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0