idag är dagen

Idag ska jag ansöka till universitetet........ Jag har alltid tänkt att universitetet är för vuxna människor och jag är ju inte vuxen. I mitt huvud skulle jag resa efter studenten och bara chilllllaaaa i massor med år men nu vill jag FANIMEJ hem och jag tänker FAN INTE RESA och om jag ändå ska chilla hemma så kan jag lika gärna plugga eftersom att jag vet vad jag vill plugga. De flesta väntar med att plugga för att de inte vet vad de vill och då förstår jag om man reser ett tag, jobbar lite, shoppar kläder, sparar pengar osv. Men jag är fan redo typ hehe tror jag iaf... kanske, är lite osäker, bajsbajsbajs. Anyway så ska jag ansöka i alla fall till 3 olika universitet men med ungefär samma linjer, stockholm, göteborg och jönköping!
 
Vi får väl se!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0