what time it is?

Hola!
jag gick upp kl kvart i sju för att se adventskalendern men den va kl kavart över sju=(
nu när jag åker till thailand så kommer det antagligen bli bergrensat med bloggande för det kostar ju pengar där att sitta vid en dator. Förra gången jag va i thailand så hittade jag och amanda en tjej som vi har varit där med engång innan, vi hittade i allafall ett ställe där det bara kostade 20 baht i timmen alltså 4 kr /h det e grymt billigt !
imorn så e sista cheerleadingen innan juluppvisningen och vi måste öva jätte mycket för att kunna få göra ett bygg alls shit!
nu ska jag duscha för nu hinner ju jag det efter som jag tog fel på tid!


Kommentarer
Jessie<3

Åh vad underbart! När ska du åka? =)



Sv: Hehe jaa precis likadana bara olika färger.

2008-12-08 @ 15:45:03
URL: http://shareyourreality.blogg.se/
sofia

på lördag:)

2008-12-08 @ 16:53:55
URL: http://fiiass.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0