habla espanol?

hejsan hoppsan.!
jag sitter hemma hos felicia och ska äta här för Eva Felicias mamma fyller år GRATTIS TILL HENNE!
jag har sagt till mamma och pappa att jag e på teatern men jag kunde ju inte dissa Eva så ja skippa teatern och gick och köpte blommor till henne.
jag hoppas att jag ska få sova här också men då måste jag ha samma kläder som idag och det vill jag helst inte ha, men som tur är så har jag två extra tröjor här.
vi ska äta efterrätt kl halv tio och vi ska äta middag snart.
det här kommer bli super kuuuul.




Idag är det en månad minus fyra dagar kvar till jag drar till thailand och shoppar och solar och slappar och chillar och har det super mycket men mest av allt längtar jag till havet och dom underbara pannkakorna!


Kommentarer
Felicia =)

Jippiu :D,

Det kommer att bli jätte kuul,

2008-11-17 @ 21:22:07
URL: http://feliciasurf.blogg.se/
Jennifer

Hallå där!



På denna sida http://www.gratismode.se/?c=8308 är det otroligt lätt att få poäng genom. Registrerar du dig via mig får du 50 p + att du får 30 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Det som är extra bra med denna sida är att man kan välja presentkort från fler butiker + att man kan få upp till 1000 kr i ett presentkort :)

2008-11-17 @ 21:23:35
URL: http://iennifer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0