fiiisen !

felicia kom till mej för ett tag sen.
vi sitter och chattar med olika personer, jag chattar med nadine och edvin , jag chattade med vendela men inte längre  .
vi åt pasta och baconsås men jag petabort baconen för jag tycker inte om det.
sen gjorde vi våra bloggar lite fina .
sen körde vi eye toy men sen ville inte felicia köra mer så jag fick köra själv och hon låg i min säng och sa att hon ville ha godis men vi har inget hemma så hon fick klara sig utan.
sen när hon inte fick det så tjata hon om tee.
men det hade vi ju hemma så det kunde hon få.
vi drack kvällste , det va jätte äckligt (eller inte med mycket socker)
vi drack te och kolla ¨på du är vad du äter :P
nu ska vi kolla heroes , kommer i pauserna ....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0