skooolish !

asso jävla åk 7 snappa upp nu allt har gått åt helvete sen skolan
börja alla förändras inte mognar utan blir bara wnb alla ingen e sig själv ,
man kan inte lita på någon alla som har kommit så nära efter alla år bara försvinner
iväg o jag blir lämnad kvar , jag har en kompis i hela och hon heter felicia steen holm.
jag älskar henne mer en fucking livet hon kan man lita på och alltid komma till om man är ledsen
ooo :) <333

www.feliciasurf.blogg.se

aja nu är det så att om inte hon hade funnits så hade jag tagit självmord för jätte länge sedan.
NU SKA JAG BERÄTTA VARFÖR JAG HATAR MITT LIV ! :
 
1 alla bråkar
2 allt blir problem vad jag gör.
//    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0