lördag kl 12.45

okej kl 12.45 i lördags så gjorde jag detta för ynka 80 kr. jag tycker inte det är mycket pengar för denna skönhet vad tycker ni?
jag skulle ju träffa edvin på lördagen så jag va ganska nervös efter som vi inte hade träffats på typ 7 år :O
men det gick bra tycker jag det va inte så spänt som jag hade trott det skulle bli men vi gick runt och kolla affärer och sen gick vi och fika det va suuuper gott!
ajuste jag bytte till mig dom här härliga skorna av felicia

är dom inte underbara?
i alla fall sen åkte jag till ellen och alva och spela sims :P


Kommentarer
Nathalie

coola converse!

2009-02-23 @ 09:45:11
URL: http://nathalieelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0