största skämtet as kul!

jag stog och strök lite ,konstigt för en tjej i min ålder men jag vill ha högre månadstpeng...
och ni vet dom där flaskorna med vatten som man använder ?
aja i alla fall så skulle jag skrämma Felicia och Isabel.
och när jag spruta på isabel såfrågade hon om det va vatten men felicia svarade innan mig och sa att det va blått färgningsmedel och hon gick på det och vi drev det nästan så lång vi kunde , eller i alla fall tills hon tänke slänga den i vattnet men då berätta felicia sanningen om att det va vatten och issa fick ett lite sykbryt!


Kommentarer
Linda

alla andra har sagt grattis så:)

ah okej sköntmed att träna:)

2009-03-17 @ 16:26:20
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Zandra

sv: okejokej :) Jag väntar på käk ;P



Jag stryker också för att få mer pengar i månaden, haha :p

2009-03-17 @ 16:37:03
URL: http://decevven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0