mode hit o dit

ni vet förut?

då va jag ganska intresserad av mode och kläder, kanske inte märktes så tydligt efter som att det inte är någon modeblogg. NU VET JAG INTE VAD JAG SKA SKRIVA OM FÖR JAG INTE ÄR NÅGON SPECIELL.
Paow är festare och fjortis och Dessie med, kissie är bitchig och Kenza är modell.

Jag är inte ute och festar jag är inte fjortis jag är inte bitchig och jag är inte modell så vad ska jag skriva om.
det är mitt problem.
Jag är däremot rätt snäll lite elak men jag är också cherleader vilket jag är rätt stolt över.

måste bara berätta att jag längtar till sommaren , till mitt underbara  landställe med mina underbara kompisar som man bara älskar.



Kommentarer
Felicia

sofia ! nejnejnejnejnejnej

2009-11-30 @ 21:48:46
URL: http://feliciasurf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0