3 säsongen

Nu kommer wille hit och vi ska droga True Blood, vi sa att vi bara skulle se ett avsnitt men det kommer antagligen bli 3 hehe..
är skit hungrig, har inte ätit så mycket idag. Jag vet att det inte blir så mycket bloggande på vardagar men det är nog mest för att jag anstänger min hjärna så mycket i skolan så den orkar liksom inte mer när jag kommer hem.
Jag ska försöka satsat nu på skolan dom ynka 8 veckor som är kvar :)
FATTA BARA 8 VECKOR KVAR AV SKOLAN FUCKING SIIIIIICK!


nästa fredag så får jag mitt premilära besked om jag kommer in på gymnasiet jag vill gå på eller inte.
Jag har en plan, att om jag inte kommer in så ska jag söka frisör istället för jag vill inte gå på nån skola jag inte vill gå på, då är det bättre att söka nått roligt och ha kul i 3 år :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0