dagens sjukling

Jag är hemma från skolan idag, har feber och hostar jätte mycket. FYFAN jag hatar att vara sjuk man känner sig jätte äcklig, jag får värmefloder i hela kroppen när jag rör på mig och min näsa kan jag inte andas genom usch jag känner mig ynklig.
Jag har i alla fall gått till skolan en stund för jag ville göra mitt prov men det gick åt helvete för jag kunde inte koncentrera mig så man ska inte gå till skolan alls när man är sjuk har jag kommit fram till!
så här såg jag ut när jag gick till skolan i alla fall, NYA BYXOR SKKIIIITTT MYSIGA




nu ska jag slänga av mig kläderna igen usch vill duscha men orkar inte fyfan


Kommentarer
Beirt

Vart har du köpt dom! Weekdays? Sjukt snygga! <3

2011-04-14 @ 08:42:31
URL: http://vwv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0