det var en gång en fågel

mysungarna som ligger och solar :)
bredvid restaurangen så fanns det ett biljardbord, där spenderades det lite för mycket pengar.. det kostade nämligen 120 kr att spela i 1 timme vilket jag tycker är HELT SINNESSJUKT!

sen åkte vi på marknad. Det är hel galet man måste slita sig i från stånden för att säljarna försöker hålla kvar än..

vi satte oss på en liten "restaurang" och käkade kebab så nu kan ju ingen säga att jag inte har ätit kebab...
Det roliga va att dom man kollade in genom fönstret så kollade man in i deras hem, tänk att leva så Konstigt men mysigt!
galet va??
det går runt fotografer och tar kort på än vilket är lite creepy och vill att man ska köpa deras foton, vi gjorde det förra året och då tog vi massa familjebilder som blev jättefina. Men i år så tog han bara kort på mig så jag va tvungen att köpa två.. Kanske lägger upp dom här sen men vi får se :)
jessica smygfotade mig när han tog kort. Köpte inga bikini bilder kändes rätt onödigt :P
Ska sova nu men vi hörs imorn
MAGPLASK


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0