like a drug

Har varit på stan idag med felicia, vi  har varit och kollat på en hamster till henne som hon så gärna vill ha.
Men jag tror hon kommer tröttna, jag hade ökenråttor förut och jag tröttna typ direkt...
Aja vi får se.
Det var i alla fall REA överallt så jag fick kli i fingarna och köpte lite granna bland annat detta:
Tycker den är så himla rolig 50:- kostade den såklart att den blidde min!
Myströja från Monki, roligt med monki dom har alltid dom små storlekarna kvar ist för dom stora
Såg en tjej på stan för några dagar sen som hade en liknande kjol och det va SÅÅÅ snyggt så var tvungen att ha en själv, men hon kanske inte hade turen att hitta den på rean :)
Sen köpte jag lite andra grejer oxå men har ingen kamera så jag orkar inte lägga upp det nu, ni får se det när jag använder det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0