LOVLEY SUNDAY

Alla min söndagar ser ungefär likadana ut men jag älskar det, dom är mysiga!
Imorse så vaknade jag kl 9 av att min brorsas mobil ringde tusen gången. Åkte hem till wille och myste med hans lillasyster en stund och sen mötte jag Gleb. Vi skulle hitta en skjorta till honom med det var rätt hopplöst för det fanns hur många som helst i alla olika färger former och mönster, och jag vet inte riktigt vad som är inne på skjort fronten, nån som vet?

Sen har jag varit och tränat känns skit bra tror det kommer gå bra på sms :)
nu ska jag mysa med mamma björn och simon med en söndags middag!


Kommentarer
Moa

Weeellll för oss tjejer är det raandiigt!! ;) <3

2011-04-04 @ 09:37:14
URL: http://stylesthlm.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0