...

insåg just att jag har varit sämre på att fota än vad jag trodde, så de finns inte så mkt bilder men lägger upp några :)
här va midsommar när Felicia va på mitt land:) vi hade rätt roligt eller aa!
sen va Gleb på mitt land i 3 dagar tror jag, jag bara bråkar med alla som kommer. De är inte så bra men så är de. Jag tror ja är mer öppen på landet och känner mig säkrare och då är jag HELVETET PÅ JORDEN!
de här är märta och wille, jag har inte varit med märta nån annan sommar men vi har haft jätteroligt! SUPER HÄRLIG TJEJ! och de andra är wille som hyr av oss, har känt honom i 8 år den här sommaren, tufft!
de här va när de va Smestival på landet :) då kom de ett band o spelade, märta tyckte att han som sjöng va jätte snygg så när dom hade sluta spela bjöd hon upp honom! De tyckte jag va väldigt modigt, de ska jag oxå göra nångång eller bara gå fram till en kille på gatan haha :P
här är iaf oscar jag och wille!
Rana, Markus och Jack va på landet och busa lite i ett tält.... :)
Partypinglan rana!
Ja som ni ser så har jag inte gjort jättemycket men jag har haft rätt kul ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life by me

Mitt år i Spanien!

RSS 2.0